Bridal makeup

Bridal makeup

Hogy ki vagyok én?

2017. október 20. - esküvői sminkes

eskuvoisminkeskep5.jpg

 

  Első egyéni sminkes képzésemen több mint 10 éve vettem részt. Akkor még azzal a gondolattal, hogy ezt csak hobbiként szeretném űzni, nem pedig hivatásként. Emlékszem, amikor a családban bejelentettem, hogy ne piszkáljanak vele, ne legyenek elvárásaik, hisz van, aki maketteket épít, van aki bélyeget gyűjt, én festeni fogok.

A szerelem pedig azóta is tart, olyannyira, hogy a hobbi szépen, lassan, észrevétlenül hivatássá érett. Az egyéni tanfolyamot, egy, a divat világában járatos mester képzése követte. 
Fotózások, divatbemutatók, forgatások, magazin megjelenések jönnek- mennek. 

Ez alatt a bő tíz év alatt a szemléletem rengeteget változott és valószínűleg még tovább fog, hisz kíváncsiságom határtalan ebben a témában.
Imádok új termékeket kipróbálni. Kipróbálni, hogy valóban azt adja-e, amit ígér.
De imádok különböző, ehhez a témához kapcsolódó kurzusokra járni, mert úgy tartom, hogy tanulni mindig mindenkitől lehet. 

Úgy gondoltam, hogy ezt a kíváncsiságomat - és a kíváncsiságomra kapott válaszokat / megtapasztalásaimat - szeretném megosztani. Ki tudja, talán másnak is hasznára válik! ;-D

A bejegyzés trackback címe:

https://bridalmakeup.blog.hu/api/trackback/id/tr2213038050

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása